Tuesday, July 7, 2009

jutawan AZIZI ALI...

hye...
mst u all kenal siapa AZIZI ALI kan...??
seorang jutawan tkenal...
seorang penulis buku yang telah banyak memberi kita maklumat tentang WANG...
dan melalui buku2 yang ditulis beliau....telah menaikkan namanya sebagai seorang penulis yang terkenal....malah seorang jutawan....

awal bulan 5 ari tu (23 MEI 2009)...
aku ade ikut kursus yg dia anjurkan...
kat hotel Holiday Villa Subang, Subang Jaya...
dari jam 8.30am hingga 5.30pm...
best ar...
byk tips2 yg dia bagi utuk jadi seorang penulis seperti dia...
tajuk seminar tu :- How to write a Bestseller in 88 Days
fuuh....memang best giler...
yelah bayaran pun leh tahan gak...RM700 utk seminar sehari tu...

tapi aku x kisah psl bayaran tu....
tau nape?? coz bkn pakai duit aku pun...
but duit abang ipar aku.... (thanks a.yie...)
heheheh...sbnrnya dia yg nak p seminar tu tp disbbkn hal2 n mslh teknikal dia x dpt pg...
so dr mlayang cmtu je duit rm700 tu...dia srh aku p la...
kebetulan minat aku dgn dia sama...(nak jd penulis....)
so...aku p la....

ahamdulillah....byk gak tips2 yg aku dpt dr AZIZI ALI...
tp nak jd sehebat dia memang ssh la...
namun....aku nak cuba gak...
skrg aku tgah tulis novel...
dah bbulan2...tp x siap gak...
idea ssh arr nak kuar...
asyik tbantut jek...tu yg x siap lg tu..
xtau la thn bl leh publish...risau gak...

tp...aku mmg bcita2 nak jd novelis...
novelis cerita cinta ar...n hal2 rumahtangga...
dl nak jd pakar kaunseling keluarga...tp x dpt...belajar x tinggi....ahak...!

xpelah...klu korang berminat nak ikut seminar AZIZI ALI ni korang try la p web site dia ek....

http://www.millionairesplanet.com/

ok...bye....
see u next time yer...

No comments:

Post a Comment